Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> موتور با رندر با کیفیت ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

موتور با رندر با کیفیت ؟
نويسنده
پيغام
mehdi0016
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 13 آذر 1383
تعداد ارسالها: 4


4 شنبه 6 آبان 1388 - 18:55
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من دنبال یه موتور سه بعدی با قابلیت رندر با کیفیت بالا می گردم. یعنی فضای سه بعدی زیاد برام مهم نیست؛ فقط می خوام یه فایل مثل max رو با این engine باز کنم و مثلا یه متریال رو عوض کنم و در نهایت یه jpg خروجی بگیرم.
البته این کارا رو با برنامه نویسی و بدون نیاز به editor می خوام انجام بدم.
آیا اصلا موتوری با این مشخصات هست؟ (کیفیت رندر خیلی مهمه)
ممنون

_________________
Smile):
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


4 شنبه 6 آبان 1388 - 21:24
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

Quest و OGRE هر دو موتورهای خوب هستند. در مورد Quest نمی دونم بشه باهاش همچین کاری رو کرد یا نه اما با OGRE میشه. این موتور یه پلاگین مکس به شما میده که میتونین فایلهاتون رو به فرمت اون تبدیل کنید و بعدش به کمک موتور باز کنید. البته هیچ وقت نباید انتظار کیفیت مکس رو از یه موتور سه بعدی ریل تایم داشته باشی.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


جمعه 8 آبان 1388 - 20:00
پاسخ بصورت نقل قول
اگه قراره خروجی نهایی یه فایل jpg باشه، چه اصراری هست که از موتور ریل تایم استفاده بشه؟

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


جمعه 8 آبان 1388 - 20:55
پاسخ بصورت نقل قول
مدتیه این فکر به سره منم افتاده!! PDT_001
ما (و کلاً همه انیماتور های محترم!) رندر پروژه هامون رو با رندر نرم افزارهای انیمیشن سازی (3dsmax/Maya) انجام میدیم که اینکار نیاز به CPU های قدرتمندی داره. و در نهایت توی رندر چیزهای عجیبی میبینیم! مثلاً بعضی قسمتهای یک اتاق، سایه های زشتی ایجاد شده یا لباس ها از همدیگه عبور میکنند و ..... هزاران مشکل دیگه که تازه حاصل ساعت ها رندر فریم به فریم هستند! و این مشکلات باعث میشه که ما مجبور بشیم بارها و بارها این صحنه هارو رندر کنیم!!! Crying or Very sad

ولی در مقابل بازی های سه بعدی که امروزه دارن ساخته میشن و ما خودمون روی سیستم های متوسط، با بهترین کیفیت و ریل تایم!!!! اجرا میکنیم! Shocked

مطمئناً زحمت زیادی کشیده شده تا مدل ها و دیگر اجزاء بازی بصورت Lowpoly طراحی بشن ولی این کاری نیست که از دست آرتیست های ما بر نیاد! Smile

سوال من اینه: آیا قدرت پردازش «کارت گرافیک» از CPU بیشتره؟؟؟!!! Confused

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mehdi0016
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 13 آذر 1383
تعداد ارسالها: 4


شنبه 9 آبان 1388 - 00:13
پاسخ بصورت نقل قول
Ali نوشته:
اگه قراره خروجی نهایی یه فایل jpg باشه، چه اصراری هست که از موتور ریل تایم استفاده بشه؟

دنبال راهی هستم که لازم نباشه برای یه رندر نرم افزار 3dsmax نصب بشه و user اونو باز کنه و رندر بگیره.
یعنی یه جورایی می خوام پروژه داینامیک باشه. البته کیفیت رندر مهمه ولی مطمئنا هیچ موتوری مثله 3dsmax و ... رندر نمی کنه.

_________________
Smile):
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


شنبه 9 آبان 1388 - 09:10
پاسخ بصورت نقل قول
توی پردزش گرافیکی سرعت GPU از CPU بیشتره و علت اونهم اینه که GPU یک پردازشگر اعشاری هستش که واحدهایی رو برای ضربهای سریع ماتریسی و اعشاری داره و همچنین ساختار اون برای پردازش گرافیکی طراحی شده. cpu کلاک بیشتری نسبت به gpu داره اما همه منظوره هستش ( یعنی هم سیستم عامل و هم برنامه های دیگه ازش استفاده می کنن) و به غیر از اون محاسبات اون بر منبای اعداد صحیح هستش.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


شنبه 9 آبان 1388 - 22:09
پاسخ بصورت نقل قول
@ Pswin,
ممنونم از توضیحاتت پویا جان Arrow
یعنی gpu دقت کمتری داره ولی توی پردازش گرافیکی سرعتش بیشتره!؟

راهی وجود نداره که نرم افزارهای انیمیشن سازی رو مجبور کنیم برای پردازش تصویر از gpu استفاده کنن؟؟ Twisted Evil

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


2 شنبه 11 آبان 1388 - 07:31
پاسخ بصورت نقل قول
_Akhtar نوشته:
@ Pswin,
ممنونم از توضیحاتت پویا جان Arrow
یعنی gpu دقت کمتری داره ولی توی پردازش گرافیکی سرعتش بیشتره!؟

راهی وجود نداره که نرم افزارهای انیمیشن سازی رو مجبور کنیم برای پردازش تصویر از gpu استفاده کنن؟؟ Twisted Evil


نمیشه گفت GPU دقت کمتری داره. سرغت کمتری داره. اما چون تک منظوره هستش و برای یه کاربرد خاص بهینه شده سرعت بیشتری داره.

نمی دونم. من با این نرم افزارها کار نمی کنم و آشنایی من با اونها در سطح مقدماتی هستش.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |